Alla inlägg under februari 2009

Av therese - 24 februari 2009 07:41

Hej igen mina bloggisar hoppas allt e frid o fröjd med er där ute . Här hemma har jag en förkylning som alldrig vill släppa o min lilla tös e bättre hon har hafft feber o ont i magen. Dom stora barnen fick va hemma o ta det lungt i dag men i morron måste dom till dagmamman o skolan för jag har då ingen sport lov tråkigt nog vill ju spendera den tiden med barnen ju. Men men så e det antar jag .

Mycket snö har vi fått o barnen e jätte glada o min  hund med. Dom hoppar o leker o åker pulka i snön o tycker det e jätte kul hehehe . Men men får se om man hinner leka i snön med barnen i morron i stället . nä nu e det frulle dags här hemma  så ha det gott o ut o rulla i snön med er . Tjingeling på er !


Av therese - 17 februari 2009 17:19

Ja i dag så ahr jag harfft matte prov det gick väl si o så men men har försökt prestera iallafall . ja jag måste bara få säga att jag har lyckats rammla o skadat min armbåge o fått hjärnskakning o ja fan va klantig man e egentligen hehe . Jäckla is fläckar som e dålda i snön!


Ja o så har jag hört en massa ryckten o fy fan va folk snackar en massa skit fattar inte va dom stjänar på det då det e lögner + att säg det till den personen det gjäller om det e nåt ni hakar upp er på . Fattar inte vaför det ska va så svårt att hålla sig till saningen . Fan inser inte folk att man gör illa nån när man snackar en massa ?? . Fan om man nu har laggt på sig ett par kilon o inte ser ut som en fotto modell så spelar det inge roll fan sluta o haka upp er på hur man ser ut fan det e insidan som fan gjäller . FATTA det också !!!!!!!!!!


så nu har jag äntligen lättat mitt hjärta men det e så jag skänner för det sårar mer än va det hjälper. kom till den personen det gjäller om det e nåt ni hakar upp er på ! Å håll er till saningen !!


Kram på er mina bloggis vänner  "OCH ETT GÅTT RÅD SKÖT ER SJÄLVA O SKIT I ANDRA ".

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards