Alla inlägg den 30 december 2008

Av therese - 30 december 2008 16:37

Ja då har man klarat av julen och vilka fina julklappar man har fått och barnen fick jätte mycket vilket dom tyckte va kul hehe mycket lek  här hemma hehe. Min pappa har vart här nu  i ca två veckor och jag tycker det har vart jätte kul men synd nog drabbades vi av magsjuka men nu mår vi bara bra igen.  Vet att jag ej har vart inne och skrivit så mycket men har vart välldigt upptagen med annat hehehe .

I morron är det nyårsafton va kul börja nya året undra va man ska ha för löfte denna gång.... vet ej blir väl nånting  hehehe .

Tycker julen har vart lite tråkig då det ej har vart nån snö man vill ju ha massor av snö på marken när det är vinter och jul för det är jätte mysigt tycker jag och barnen. Ja nu vet jag ej va jag ska skriva men kommer att lägga till nåt inom kort. GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR på er där ute och ta det lungt med nyårsraketerna . Kramisar  på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards