Alla inlägg den 11 april 2009

Av therese - 11 april 2009 09:05

Hej hopp gummi ......

Ja i går va jag ut en sväng med mina snälla grannar men jag kom hem igen vid ca nio rycket . Mina barn och min kära sambo satt och tittatade på talangjackten när jag kom hem. Det första jag fick göra va och plostra om min lilla åttaåring som hade gjort sig illa på knät sen blev det mys i soffan med hela familjen fram till elva halv tolv till barnen gick och la sig hihi va glada och nöjda dom va för dom har hunnit va på kalas och lekt en massa på gårde med sina kompisar och fått en massa från påsk haren hihihi va glada och nöjda dom va .

I dag så blir det väl städa ut med hunden ett par gånger och sedan ta med sig hela familjen och gå hem till min kära svärmor och grilla samt mysa på deras uteplats . Mina svär föräldrar är guld värda för jag kunnde nog inte ha fått bätre svärföräldrar facktiskt . Nä nu ska jag fixa frulle till kidsen som mer eller mindre har klivit upp ur deras sängar och börja plocka och fixa lite här hemma . GLAD PÅSK !!!! På er mina bloggis vänner och sköt om er!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards