Alla inlägg den 4 januari 2009

Av therese - 4 januari 2009 15:46

Ja idag så har jag städat och fixat lite plockat ner julpyntet och beställt nya gardiner och mattor, lampor samt sängkläder. ÅÅÅ va jag längtar till sommaren vill ej ha kallt väder skit tråkigt tycker jag.  Barnens morfar åkte hem i fredags vilket jag ej ville. Vill ju ha han här nere i stockholm men men det går ju ej. Ny års aftonen blev trevlig va hoss våra vänner o firade vilket va jätte trevligt o mysigt o vill tacka så mycket för att dom ville fira med oss.  ja nu o sex dagar fyller jag år å ska snart se om jag kankse kan tatuera mig vilket jag har velat sen jag va i tonåren men ej hafft pengar till så jag hoppas lite på att få ett roligt prasent kort på en tattuering men tänkte spendera en hel del på det själv med hehe har hittat en som jag vill ha på ryggen  ååååå ska bli kul längtar redan. Men gud så ont jag ska ha sen ;) . Igår va jag och firade min mormor hon blev 75 år igår oj va tiden går och oj va jag insåg att honej kommer leva så länge till då hon har blivit till åren vilket jör ont i mitt hjärta när jag insåg det eftersom hon alltid har vart där för mig nä rjag ej har mått bra men så e livet tyvärr . Nej nu måste jag fortsätta och städa så det blir fint här hehe ;) - ha det bra där ute mina vänner. Puss o kram  från lilla mig .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards