Alla inlägg den 8 januari 2009

Av therese - 8 januari 2009 22:58

Ja i morron så fyller jag år men ska ej fira mig förns nästa helg sen ska jag och min barndomskamrat fira 28 års vänskap ska bli kul för hon är ju facktiskt som min syrra och vi är som systrar också . Sen den 23 ska jag tatuera mig klockan tio på morronen  hihi va spännande och va nervös jag är. Men jag tror det går bra får ta med mig en dricka och sen nått sött att tugga på hihi . Ja idag så har jag inte gjort så mycket annat än att vika tvätt och lämmnat och hämmtat min dotter hos dag mamman och sett till så dom stora barnen har kommit till och hem från skolan och va dom har hafft kul där idag hihi bättre än att va hemma sa min ena dotter hihihi . Förstår ddom då dom har träffat sin akompisar och fått leka av sig lite. Anna va här med bebisen och hälsade på och snaka skit gjorde vi också hihihi. Har sakant att umgås med henne men  vi har hafft mycket bägge två och umgåts med familjerna våra men nu ska det bli ändring på det och vi ska börja umgås mera hihihi va kul . Nä nu är det badet som hägrar sen snutta kudden . Sov gott mina vänner och kramisar och puss i ljumsken.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards