Alla inlägg den 7 januari 2009

Av therese - 7 januari 2009 17:25

Nu har barnen och jag kommit in från vinter skylan. Vi har gjort snöänglar och kastat snö på varandra och barnen har lekt med sina kompisar och åkt pulka .Vi har vart och handlat mat för kvällen så nu kokar vi potatis  för vi ska äta kyckling med indisk curry till mmmm va gott .

i morron så är det skola för barnen och minstingen ska till dagmamman vilket dom ser fram emot förutom det stora barnet som vill va ledigt lite längre men när jag förklarade för henne att det bara va i morron och fredag hon ska gå i skolan för sen är det helg igen så blev hon lite gladare . Oj va tiden går fort barnen växer så det knakar hihihi det är kul och se dom växa upp och bli stora nä nu måste jag sätta fart och städa och laga mat . Får se om jag kanske kan baka lite senare och mysa med barnen med en bulla och en kopp te . Ha det gott mina vänner ! pussar och kramar !

Av therese - 7 januari 2009 15:02

Ja i dag är  jag då jätte trött men men beror nog på vädret eller så har jag bara sovit dåligt. Har städat  lite i dag  o tvättat men så är det jämnt här hemma hihihi. I morron börjar ungarna i skolan o dagmamman igen och dom längtar hihihi det e nog lite tråkigt här hemma med sin mamma hela tiden nog för att dom går ut o leker med sina kompisar men det e nog inte lika kul. I går så brann det i höghusen vid mig  blä va ruggit men så e det när små ungrana leker med tändstikor eller tändare hua va lebbans.

ÅÅÅÅÅÅ va jag längtar efter en liten gullig bebis att hålla i o gosa med men kommer nog inte bli nåt här eftersommin kille inte vill ha nå fler men hoppas jör jag vill ju ha en till sen får det va bra med bebisar. Jag blir så avundsjuk på dom som väntar eller har  men ändå jätte glad för deras skull, men  jag önskar att jag oxå blev det nångång . Visst älskar jag mina tjejer men det skulle va kul med en liten till hihihi .

I morron så kommer anna o hennes lilla bebis på besök o fika hihihi va kuligt då kan jag gosa o mysa lite. men men  nu ska jag fortsätta städa lite så har jag det gjort . kramisar allihoppa .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards