Alla inlägg den 13 mars 2009

Av therese - 13 mars 2009 22:37

Hej bloggisar !!

Nu har man kommit hem från min väninna och hennes barn . VI hadde det jätte trevligt och små pratade om allt och ingen ting . Vi åt tacos o barnen kollade på film åt godis i hennes barns rumm hehehe lite va jätte trött på vägen hem och gnällde och grinade om att hon inte fick se på barnprogram och förökte förklara att barnprogrammen va  slut och  inte kommer mer förns i morron bitti men men nu sover alla tre i sitt rum och snarkar gör dom också hehehe trötta små tullor. Nä nu ska jag föröka mysa med min sambo nu när barnen sover .

kramisar bloggisar o puss i ljumsken . GOD NATT och SOV GOTT

Av therese - 13 mars 2009 16:01

Hej min bloggisar !

I dag så ringde extra dagmamman och talade om att min dotters ordinarie dagmamma är dålig och fick komma dit istället . I dag så ska jag till en väninna och vi ska ha en tjej kväll hehehe det blir sex tjejer med våra barn då min mellersta ska på klassfest och min stora tjej ska va hemma med sin pappa och mysa till en film  hehehe det ser hon fram emot stumpan min . I dag ahr jag inte gjort så mycket bara tagit det lungt men ska snart städa och fixa lite innan jag ska till min väninna och där skulle vi kanske äta tacos hehe mumsigt nä nu så ska jag börja med det tråkiga så ha det bra och ta det lungt . Puss i ljumsken och kramisar på er mina bloggisar !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards