Alla inlägg den 22 mars 2009

Av therese - 22 mars 2009 14:32

I dag upptäckte jag att mitt lilla troll har fått tag på saxen igen och klippt sig själv så ja jag får väll klippa till det själv sen så det ser något snyggare ut hehehehe hennes ord va när jag såg det att men mamma jag lekte frisör hehehe ja barn är då för härliga ibland och när dom hittar på hyss så går det fort hehehe så nu får jag alt gjömma saxarna ! 

MIn kära vännina och hennes sambo åkte till ikea och frågade om jag skulle ha nåt där i från men ja det skulle jag hehehe men hon hittade inte en grej som jag skulle behövt men så kan det va hehehe dom är för goa och ställer upp när man behöver hjälp så jag tackar så mycket för att dom finns där för mig.

I går så hade jag jätte roligt och trevligt så jag tackar mina grannar och vänner för en trevlig kväll och natt för att jag behövde komma ut och tänka på annat . Ja hopp ska väll sätta fart med tvätten och städningen då innan kärleken kommer hem . kram på er och puss i ljumsken  bloggisar! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards