Alla inlägg den 5 mars 2009

Av therese - 5 mars 2009 10:30

Ja nu har jag plockat lite men ska snart fortsätta med städningen .

Men dammsuga får jag nog göra lite senare för liten har somnat i soffan framför tvn hehehe så söt hon är o jag börjar märka att barnen börjar bli stora för alla tre barnen behöver nya sommar kläder hehe dom börjar bli lite små dom som finns nu till dom ska nog sätta mig ner här vid datorn sen och kolla efter lite klänningar , kjolar , toppar samt strumpor och trosor .


städade av i bokhyllan hemma och hittade ett fottografi på mig min bror och våran kusin som heter Benny många tårar rinner nu ner för min skind när jag  tänker på hur kul vi hadde det i hop när vi va där nere på sommrarna . Benny skulle komma upp för tio år sen på min först födda tjejs dop men han kom ej och några dagar senare fick jag ett telefon samtal från min styvmor om att hon hade läst en artikel ur en tidning om en olycka på en skola i småland och redan då på nåt sätt visste jag att det va min kusin det handlade om så när smällen kom kunnde jag knappt stå på benen jag bara föll i hopp och började stört gråta sen så låg jag så där  i sängen några dagar tills min sambo kom in och sa att jag inte kunnde ligga så och måste äta och  dricka nåt  samt att våran stora tjej behövde sin mamma .


Blääää när jag tänker på det så gör det ont i kroppen för jag och min bror stog honom  och vår farbror jätte nära men bara på någon dag så sprack typ allt . Det som är kanske lite kusligt är att jag har fortfarande kvar bennys nummer och jag vet att det är väldigt konstigt betende men på nåt sätt skänns det tryggt . 


Efter några år efter att benny dog så försvan den kontakten jag och min bror hade men hur det  gick till vet jag ej men han träffade en tjej fick barn och sen så ja är han som en oskänd person . Lite sorgligt då jag och min bror var som tvillingar och hade gemensamma kompisar och kunnde prata med varandra om allt men sen så sprack det men men antar att det kan va så men jag SAKNAR det oerhört mycket .


Ville bara lätta mitt hjärta lite . Men  Gud va jag saknar min kusin och den kontakten jag hade med min bror !!


Men men ha det gott bloggisar ska nu fortsätta städningen här hemma .

kramisar på er !

Av therese - 5 mars 2009 08:20

Hej svejs bloggisar !

Ja i dag så e minstingen sjuk och hon hostar och hostar och snorar.

I går så hade hon feber men det va ej mycket men ändå .

Ja som vanligt när kidsen e dåliga så e det jag som får va hemma och ta hand om dom men det gör jag jätte järna ändå men jag måste ju plugga med för att få ett betyg och utbildning för att kunna få ett jobb men men så är det.


I dag så ska man väll inte göra så himmlans mycket förutom städa och skura samt ta en promenix med hunden *ler* hehe mina vanliga rutiner hehe . I går hade man engelska och matte och bägge tror jag gick jätte bra förvånansvärt bra fan  jag e inte dum i huvudet som jag trodde jag va hehehe . Volym, area och omkrets är något änkla tycker jag så det e det vi ska hålla på med i matten denna vecka och nästa med . Engelskan har jag hafft lätt med sen jag va liten och har mer eller mindre använt det vid många tillfällen . Oj oj nu e liten uppe och piper om frukost så jag måste fixa i ordning något att äta till fialottan här hemma . SÅ söt hon e med håret åt alla kanter och tummen i munnen och snutte filten under näsan hehehe. Nä ska börja göra lite nytta här hemma nu men ni får ha det bra mina blogg vänner och sköt om er och ta det lungt på vägarna o gånggator för nu e det lite halt ute ;) hehehe .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards