Alla inlägg den 28 mars 2009

Av therese - 28 mars 2009 15:42

I dag så ska jag gå ut och ha kul med mina snälla grannar dom tyckte att jag skulle följa med och ha lite roligt hahaha dom är för goa .Min kära vännina va för bi med sina härliga små troll och fikade och va dom är söta skulle vilja ha bebis jag med men väntar tills jag har gått ut skolan och skaffat mig ett jobb . Ja jag vet ej riktikt vad jag ska skriva men detta är ej min dag är inte glad utan skänner mig nere men men så är det . Ha en trevlig kväll mina bloggare och ta det lungt i kväll . Kramisar på er !!

Av therese - 28 mars 2009 08:17

Ja i dag vaknade små trollen här hemma vid sjutiden och jag som trodde att jag skulle få lite sov morron men ike sa nicke men men så e det när man har barn hihihi . Igår kom en vän över och vi fikade och pratade sen blev det mat lite väl sent kanske men det blev så då jag och hon blev hungriga när klockan va runt tolv på natten hihihi hon är ju med barn så jag förstår att hon är sugen på nåt sött och så ibland. Hon har sovit över här så vi får väll se när hon kliver upp . I dag ska jag städa och tvätta och fixa sen så ska en kär vän komma och fika sa hon då får jag gossa med liten hihi hon är ju så söt hon fyllde ett här för några dagar sen samt hennes ena stora syster fyllde fem här i torsdag hihi grattis på mina söta troll ungar . Nä nu ska jag fixa lite frukost här till barnen för nu är dom hungriga. Men skriver nog lite senare igen . Kramisar på er mina bloggaisar och puss i ljumsken!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards