Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Bara är

Av therese - 5 mars 2009 10:30

Ja nu har jag plockat lite men ska snart fortsätta med städningen .

Men dammsuga får jag nog göra lite senare för liten har somnat i soffan framför tvn hehehe så söt hon är o jag börjar märka att barnen börjar bli stora för alla tre barnen behöver nya sommar kläder hehe dom börjar bli lite små dom som finns nu till dom ska nog sätta mig ner här vid datorn sen och kolla efter lite klänningar , kjolar , toppar samt strumpor och trosor .


städade av i bokhyllan hemma och hittade ett fottografi på mig min bror och våran kusin som heter Benny många tårar rinner nu ner för min skind när jag  tänker på hur kul vi hadde det i hop när vi va där nere på sommrarna . Benny skulle komma upp för tio år sen på min först födda tjejs dop men han kom ej och några dagar senare fick jag ett telefon samtal från min styvmor om att hon hade läst en artikel ur en tidning om en olycka på en skola i småland och redan då på nåt sätt visste jag att det va min kusin det handlade om så när smällen kom kunnde jag knappt stå på benen jag bara föll i hopp och började stört gråta sen så låg jag så där  i sängen några dagar tills min sambo kom in och sa att jag inte kunnde ligga så och måste äta och  dricka nåt  samt att våran stora tjej behövde sin mamma .


Blääää när jag tänker på det så gör det ont i kroppen för jag och min bror stog honom  och vår farbror jätte nära men bara på någon dag så sprack typ allt . Det som är kanske lite kusligt är att jag har fortfarande kvar bennys nummer och jag vet att det är väldigt konstigt betende men på nåt sätt skänns det tryggt . 


Efter några år efter att benny dog så försvan den kontakten jag och min bror hade men hur det  gick till vet jag ej men han träffade en tjej fick barn och sen så ja är han som en oskänd person . Lite sorgligt då jag och min bror var som tvillingar och hade gemensamma kompisar och kunnde prata med varandra om allt men sen så sprack det men men antar att det kan va så men jag SAKNAR det oerhört mycket .


Ville bara lätta mitt hjärta lite . Men  Gud va jag saknar min kusin och den kontakten jag hade med min bror !!


Men men ha det gott bloggisar ska nu fortsätta städningen här hemma .

kramisar på er !

 
 
Anna

Anna

5 mars 2009 13:07

Hej
Nu ska jag ge dig en bamse stor kram för det behöver du..ring till mig när du brehöver prata med någon..

http://mammaanna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese - 6 juni 2009 16:31

Ja hopp i dag så har jag städat och vikt tvätt och fixat. Min bror va över och undrade om han fick låna våran parkering och det fick han självklart göra . Sen undrade han varför jag va otrevlig mot hans kärring och ja jag berättade som det va att ho...

Av therese - 5 juni 2009 10:04

Ja i dag så är det den stora dagen för min bror och för min svägerska hihihihi att dom har klarat sig så bra och orkat med helt och troligt att dom har lyckats då jag vet att jag var väldigt skoltrött i deras ålder och brosan har snackat om att han s...

Av therese - 4 juni 2009 16:52

I dag så har mina barn varit i skolan och hos dagmamman och själv har jag bara varit har då hafft så ont i huvudet i dag men kan bero på vädret . Har fått hem en valp i rasen grand danois o hon har färgen harleqin som inne bär att hon e vit med svart...

Av therese - 16 maj 2009 20:07

Hej på er mina bloggis vänner !!! Jag va och tittade på en jätte gullig valp som är en grand danois och hennes namn är Bonita och just nu är hon tio veckor gammal och jag får hem henne på onsdag .Hihihi va kuligt !!! Ja då får Elton nån att busa med ...

Av therese - 11 april 2009 09:05

Hej hopp gummi ...... Ja i går va jag ut en sväng med mina snälla grannar men jag kom hem igen vid ca nio rycket . Mina barn och min kära sambo satt och tittatade på talangjackten när jag kom hem. Det första jag fick göra va och plostra om min lilla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards